måndag 14 december 2009

Sjukvårdsupplysningen..

Hej igen...
Ja jag kunde inte vänta jag ringde till sjukvårdsupplysningen för en stund sen. Milo fick en alvedon vid 12.30 typ men feber gick bara upp. Så vid 14 hade han 39,7 då ringde jag. Fick en himla radda med saker jag skulle fixa. Så nu har jag duschat av honom och vädrat ur sovrummet, försökt hinka i honom vatten och Andreas får köpa ipren när han är på väg hem...

Nu ligger han i min famn och sover igen. Det känns som att han svalnat av lite nu. Har lite dåligt samvete för Theo, han vill ha lite mer uppmärksamhet det bli mycket Milo nu, och eftersom han sovit mycket så har vi fått vara ganska tysta. Men vi har målat och lekt och så så han har inte blivit helt övergiven...

Nu är det snart dags för födelsedagsbarnet att anlända så vi sitter mest bara och väntar, Milo vill mest bara ligga hos mamma... så är det idag..

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

Uscha... Hoppas att han frisknar till snart... Aldrig kul när man barnen är sjuka... Håller tummarna