tisdag 15 december 2009

Snoff

Tjingeling igen. Märks att man är lite uttråkad emellanåt ;-) Theo har posat framför kameran som han tycker är såå roligt. Med denna kameran på datorn alltså, verkligen inte den vanliga! Han leker med sin julkalenderpresent från igår, han har kommit på att kör man den framför spisen så blir det ett otroligt skrapt gnisselljud som gör mamma galen!! Så det gör han emellanåt :-P

Har kört typ tre tvättar nu, ätit pannkakor har vi gjort med det va så längesen jag gjorde pannkakor =)
Ikväll blir det gym och det ska bli kanonkul! Behöver komma ut lite nu känner jag! Går runt i mjukiskläder osminkad och håret står åt alla håll, behöver få va lite normal med nu känner jag ;-)

På lördag ska vi fira lillejul här hemma hos oss. Då kommer pappa och hans fru och mina syskon! Ska bli jätteskoj. Har alltid varit hemma hos dem i Ronneby men med alla fina vaser som står på golvet och dyra grejer som står överallt så är det nog bra att va här där Theo kan springa fritt utan att man behöver springa efter som en nervös höna!
Efter det hoppas vi kunna hyr syster ett par dagar så det blir lite julshopping, har liite kvar bara.

Nu snöar det så fint ute, ääälskar snön, iallafall i början av vintern ;-) Och inte slask! Nu ska jag gosa ner mej i soffan med Theo som även idag sjunger till mora träsks låtar...

Inga kommentarer: