måndag 7 december 2009

Fullspäckad vecka börjar nu!

Milo har sovit nu i 1,5 timme, inte likt honom men jag förstår att han va ganska så trött! Jag ska erkänna att jag också legat och halvsovit ungefär lika länge på soffan. Men nu böejade Theo bli lite rastlös så vi steg upp...

Idag har jag varit på mvc för att jag är gravid igen... Haha, nääää inte riktigt, usch usch inte nu! Jag har vart på blodtryckskontroll, och det gick väl inte så där jättebra denna gången heller... Ska dit igen om typ tre månader. Hade en annan än min vanliga barnmorska idag. Och denna jag hade idag skulle jag hellre haft helA tiden. Jättebra, ser lite barsk ut men hon säger som det är och hon förklarar så man förstår... Va på extra blodtryckskontroller efter jag fått Theo med och då hade jag henne också. Men hon jobbar tyvärr inte så mkt, inte här iallafall... Nåja, ska ju inte bli gravid än på ett tag iaf :-p

Ikväll har jag lovat Anna att följa med på o-råsa party, inte jättesugen men det hinner jag väl kanske bli. Får se om jag tar med ett eller noll barn...

Imorrn är det kyrkis och träning, onsdag är det nog ganska lugnt förutom babykyrkis då på förmiddan. Torsdag träning, fredag har vi luciatåg på dagis och troligtvis kyrkis, på kvällen ska vi kanske iväg, lördag ska syrran och jag till stan, sen ska vi kanske fira Andreas på kvällen... Söndag har Andreas match och så har vi julfest/avslutning på kyrkis i kyrkan och skolans matsal... Så vi har lite att gör iaf =)

Vad gör vi nu då... kanske ska ta mej i kragen och fixa det där lussekatterna iallafall!! Aaaa får se hur vi gör, ska se om Theo är intresserad.

Så nu har ni iaf fått ta del av vår megaintressanta dag!

Inga kommentarer: