onsdag 30 december 2009

Nu så....

...ligger dessa busungar i sängen, kan inte svära på att de sover än, men det är på gång! Skönt! De kör verkligen slut på en nu om dagarna! Jag vet att alla här är supermorsor och kan alla "regler och lagar" men jag kan säga att jag har brister! Jag vet ärligt inte hur man gör med en supertrotsig treåring som inte vet vad lyssna innebär... Men det är tur att det finns kvällar och nätter så man får vila upp sig och ladda batterierna =)

Här kommer en bild på knattarna som lekte för fullt idag, hehe Alexander ser ut som en jätte, men jag tror att det ser värre ut än vad det är ;-) Det skiljer 2,5 månad typ. Alexander tyckte nog Milo såg god ut för han lutade sig hela tiden mot honom och suttade på hans huvud, haha, såna sötingar! Det säger snart pang sen är de uppe och springer och leker som storebrorsorna! Så roligt att de har varandra, klasskamrater både de två och brorsorna, kul, vi kommer aldrig slippa varandra ;-)
Nä vi ska faktiskt kolla på (och spela) eldsjälsgalan ikväll. Vi vann ju en lott på uppersittarkvällen så då va vi ju tvungna att köpa en till. Så wish us luck! Ha en trevlig kväll! Pusshej!

Inga kommentarer: