fredag 4 december 2009

Fin, finare....?

Tjohej!

Ja, nu är jag igång, barnen somnade för en halvtimme sen, har redan hunnit slänga in en tvätt, plocka ögonbrynen, ta bort gammalt nagellack och på med nytt,svart blev det =)... Och när Andreas kommer hem får han slänga i lite färg i håret, ser helt jäkla flintis ut när jag har ljus utväxt och brunt hår... Känner väl att jag gärna vill va så fin jag kan imorrn =)
Ja det är ju som sagt julbord på Ronneby brunn med Andreas "extrajobb" imorgon. Jag är sååå nervös, för Milo alltså... Tror inte det kommer va så lätt... Nu är det dessutom tre veckor sen vi träffade mamma tror jag, eller är det två? Äh det kommer gå bra.... visst!? :-S

Gah!! Är inte riktigt säker på vad jag ska ha på mej heller, har två alternativ... Den jag hade på personalfesten eller den jag hade på klassfesten, köper ingen ny denna gången det gör jag till juldagen istället :-P

Färgen jag sprayade på benen igår blev så jäkla bra! Skitsnyggt! Ska se om jag kan få hjälp med att spraya lite på de delar som ska va synliga delarna ikväll =) Så blir väl det skitkasst bara för det, så ser jag ut som en rutten apelsin imorrn hahah!

Idag fyller Nettan år, stort grattis! Hoppas du haft en kanondag. Letade och letade men du har lyckats hålla dej undan från min kamera! Haha!

Nä nu ska jag se om jag ta nåt o äta sen blir det att peela lite... Värtsa skönhetssalongen här ikväll ;-) Så är det man får sin egentid när ungarna somnat! Ha en fin kväll k

Inga kommentarer: