torsdag 10 december 2009

Vad nu då?

Ja vad gör man nu om det inte gick såå bra att åka vagn på detta viset heller? Låter bli helt enkelt! Nädå, det är väl bara att öva och öva. Det är ju inte ofta som vi måste gå både lämning och hämtning samma dag så man kan ju mjukstarta och ta ett håll.... Jag kan erkänna att jag inte alls är duktig på att ta vagnen till dagis... Jag är nog lika duktig som de flesta på att komma på undanflykter :-P

Milo är en liten myror-i-brallan-bebis, han kan sitta men står hellre upp med hjälp av mamma, likadant i vagnen då, han bara trycker ifrån med benen så hela ungen blir som en båge. Det va en som sa till mej att bebisar föds inte bortskämda... Kanske skämde bort honom lite i början med att bära mycket och så men jisses vem gör inte det!

Imorrn ska vi upp med tuppen och fira Lucia på Theos dagis, klockan 6.30 ska vi va på dagis... Hmm det är supermysigt men inget vidare skoj att dra upp två ungar innan klockan 6! Förra året gick det ju bra men nu har vi en liten Milo med... Nåja det ska nog gå det med!
Theo ska va en sån fin pepparkaksgubbe... som säger hokus pokus och trollar ur sin höga hatt! Haha.

Efter det blir det kyrkis, så alla som känner att de vill visa sin uppskattning till Ingrid och Elin får gärna betala 15kronor senast imorgon på kyrkis. Har fått ett par meddelanden av folk som vill betala, så lite till blir det nog! Vi skriver som sagt upp namnen på kortet på de som betalat så det syns om ni är snåla, moahahaha! Nä jag skojar bara, man gör som man vill!

Nu ska jag gosa med Theo, bye bye!!

Inga kommentarer: