torsdag 3 december 2009

Uppdaterar läget =)

Föräldragruppsträff i Harebo idag, supertrevligt. Kanontjejer i vår grupp! Nästa gång är vi hos Petra i mitten av januari =)
Emma har ju varit här och passat Theo medan vi varit iväg. Jag är så glad att jag har min syster. De är ju kännt att man inte kan välja sin familj, hade man kunnat det så hade jag valt exakt den familj jag har! <3
Vi tog en promenad till centrum och handlade lite och så... Sen lagade vi mat och sen va klockan helt mycket så Emma va tvungen att åka och Andreas kom hem...

Vid 16.30 kom Jessica och hämtade upp mej så va vi på DesignHouse Stockholm i Boda en sväng. Så mycket fina saker, synd att man inte är multirik bara! Men ett par grejer handlade vi iaf. Och vi fick lite tid hemifrån utan barn... Har inte kännt Jessica så länge, typ två år, men hon är en riktigt bra vän! Hon är äkta, hon tar ingen skit, skulle vilja va lite mer som henne ibland =)

Ikväll är det teve för hela slanten, har kört lite brun utan sol på mina ben som lite test, men det händer inte så mycket fatiskt :-P Nu blir det Glee =) Imorrn kyrkis! Pusshej!

Inga kommentarer: