tisdag 8 december 2009

Insamling!

Ja jag fick den roliga uppgiften att samla in pengar till Ingrid på kyrkis... Inget favorituppdrag direkt, men det måste göras, vi kom på det idag när vi va på kyrkis att det är nog dags eftersom det är avslutning på söndag ;-)

Det va lite mysigt på kyrkis idag, inte alls mycket folk. Milo somnade efter fikat men hans mamma hade inte ögonen på honom hela tiden så en liten kille kom och ryckte ut hans napp sen ville inte han somna om... Men men då kanske han sover mer nu istället!

På fredag blir min lille Millepille 6 månader! Shit förstår ni!? 6 månader... Det känns som tiden flyger iväg och att man snart ska börja jobba! Vilket jag inte vill! Förra gången längtade jag lite, men denna gången känns man liksom inte saknad, känns lite som att man är utbytt... Men men, det är ju iallafall några månader kvar så jag får njuta så mycket jag kan!!

Nä nu ska jag skrika lite julkort, de kom igår, fiiiina =) Klart det är ju mina små sötnosar på =)

Inga kommentarer: