tisdag 15 december 2009

Rapport från sjukstugan

Godmorgon
Natten har väl varit sådär, Milo har yrat lite och vid 01.30 vaknade han och va jättegnällig och väldigt febrig. Så jag gjorde en välling och gav honom en alvedon, sen somnade vi om. Direkt efter det vaknade Theo och ville komma in och sova hos oss, så då sov vi alla fyra i sängen, men det gick bra. Sen låg vi till 8 alla tre, men då va vi tvugna att gå upp för Milo hade gjort i blöjan. Men det va skönt att slippa stiga upp för tidigt!

Nu har vi ätit frukost och Andreas ringde till dagis så Theo är hemma idag med. Troligtvis så är han hemma hela veckan för det går iaf magsjukan på dagis även om det inte är på vår avdelning. Och jag slipper gärna det till jul =)
Tog febern på Milo efter frukost och det va 38,8 så det va ju liite bättre iaf så nu sover han igen. Jag har börjat röja lite, ut med sopor och greja med tvätt och disk och sånt megaroligt ;-) Får se om vi kommer på nåt kul vi kan hitta på här hemma idag. Jag tänkte ju att vi skulle börja lite smått med julgodiset men jag har ju inte alla grejer hemma och vi håller oss inne så länge Milo har feber så vi får hitta på nåt annat.
Nä nu ska jag ta och trycka in en ny tvätt! Pusshej

Inga kommentarer: