tisdag 8 december 2009

Godkväll!

Folk börjar nog bli lite lata när det närmar sig jul, eller så är de stressade och har mycket annat för sig, på gymmet är de iaf inte! Det va Anna och jag och två pers till! Skönt!
Vi körde trappmaskinen idag och det ska vi definitivt fortsätta med, man kände att det tog på helt andra muskler än vi tränat innan =) Kul att förnya sig lite med, och trappmaskinen är riktigt kul!

En annan sak vi började prata om va simskolan, vi skulle ju börja där i januari med både Alma och Theo. Och så frågade Anna om de sa att de hade kommit med när personalen ringde till mej... Och det gjorde de ju inte... Så vi har missuppfattat varandra och det visar sig att de brytit gruppen mellan oss, vi skrev upp Theo först och sen Alma och då kom bara Theo med... Astråkigt! Vi hade ju sett fram emot att gå tillsammans!! Hoppas hoppas att någon hoppar av så Alma får plats!!

Mitt lilla mission om att samla in pengar till Ingrids blomma har redan fått en svacka. De föregående åren har de tydligen varit väldigt noga med att skriva på kortet vilka blomman är ifrån, alltså vilka som betalat! Det trodde inte jag så nu är det en betalning jag missat vem den är ifrån! Hoppas att samma folk kommer på fredag så jag kan dubbelkolla. Trodde liksom inte att det spelade någon roll :-S
Men NU vet jag så det va tur jag fick reda på det innan jag glömt hälften av vilka som betalt!

Nu ska jag ta och slappa lite framför teven, kanske med en lussekatt =) Ja de blev lussekatter igår, färdiga vid 22.00 :-P
Sov gott!

Inga kommentarer: