lördag 26 december 2009

Lite bilder från julhelgen <3

En överlycklig pojke på julaftonsmorgon
...
Han hade o göra en stund =)
...
Provar en av julklapparna, sjunger en truddelutt!
...
Milo med sin farmor
...
Matdags med kusinerna, Theo åt jätteduktigt trots mycket busande...
...

Tomten hittade också dit
...
Han är en mkt populär kille den där tomten...
...
Milo uppe i luften med mat på hela näsan =)
...
Nu är vi med min familj utanför Eringsboda. Tomten kom hit också =)
...
Speldags, Dan och David =)
...
Vi spelade "med andra ord" hur kul som helst, och ja här är ett exempel på en av mina vinnarrundor, mamma och jag klassade ut alla, lätt! Jag vann 5 av 7 gånger så jag tror att jag är grym :-p
...
Dea och Daniel, Dea försöker förklara och Daniel försöker förstå =)
...
Här spelas det för fullt in på småtimmarna: fr v. Linus (David och Daniels kompis som kom över en sväng), Emma, Daniel, David Andreas o Jag
...
Bröderna Johansson; Daniel och David
...
Systrarna på väg till partyt igår ;-)
...
Ja nu har ni fått se lite av min julhelg. Är supernöjd med den och har haft jättemysigt! Min familj är så fin och vi har så roligt! Nu har Andreas och jag spelat lite tevespel, men nu tror jag det är sovdags, känns som att jag behöver det nu!
Godkväll!

Inga kommentarer: