lördag 12 december 2009

So far so good...

Ja inga kräkningar här än iaf =) Tacksamt!
Jag har varit på gymmet i vanlig ordning tänkte aatt jag inte skulle orka med 15 minuter på trappmaskinen idag, men det gick väldigt mycket lättare idag! Så jäkla skönt att känna att man är nöjd när man går därifrån!
Jag fick till och med skrapa rutan på bilen innan jag körde imorse, det va ett tag sen sist! Snön hade börjat falla lite smått redan då!

Sen blev det dusch, mata lillgrabben och iväg på nya äventyr :-P
Skickade iväg ett mess till Jessica och sen drog vi till blomsteraffären och shoppade blommor till kyrkis fröken och praktikanten =) Gick sådär med vår beräkning, slutade med att jag betalar 83 kronor mer än alla andra... Men men så snål är jag inte så jag överlever. Sen vidare till fenix och hämta smörgåstårtan och sen systemet och köpte lite öl om det är nån som är ölsugen ikväll =)
Sen lämnade jag tillbaka Jessica och körde hem igen. Milo sover just nu, men så fort han vaknar så blir det att städa färdigt här!

Ska komma ihåg att ta lite kort idag! Pusshej!

Inga kommentarer: