torsdag 10 december 2009

Hurtbullemamman!

Idag har denna mamman varit hurtig för en hel månad ;-)
Blev ju två st en-timmespromenader innan idag sen tog jag cykeln till gymmet där vi körde slut på oss i en timme och avslutade med 15 minuter på trappmaskinen från helvetet, trodde jag skulle kräkas dö och svimma samtidigt! Jag ville ge upp efter 10 minuter men Anna vrålade som tokig träningsgalning att: Nu jävlar kämpar vi din lata subba!!! Haha, kanske inte riktigt de orden, men hon fick mej att kämpa vidare och det är jag glad för nu!
Sen simmade vi givetvis en kvart efter det och sen cyklade jag hem!
Det är nu ni ska sitta o tänka åååhhh va duktig hon är! ;-)

Behövde komma iväg en stund idag för jag vart aningen tjurig i eftermiddags!
Nu kollar vi på julkalendern och äter pepparkakor och majskrokar! Pappan är på gymmet, vi löser av varandra!

Inga kommentarer: