måndag 15 juni 2009

Andra natten hemma= Helt okej!

Vi somnade vid halv tolv tiden igår kväll, sen fick jag sova till halv 4 innan lilleman blev hungrig igen. Sen åt han och sov till typ 6, nåja det är helt godkänt så här tidigt!
Har ringt bvc idag och fick tid imorgon 9.45, vill gärna se att han går upp i vikt bra och så.
Vid 7 tiden idag plockade jag faktiskt fram nappen med... Dålig mamma som jag är ;-) Han är såå snuttig och jag har aningen ont måste jag säga så det va inte mkt att välja på!

Tänkte att vi skulle ut och gå med vagnen om en stund... Andreas och Theo är ute och gräver och grejar runt altanen så vi får passa på. Men det känns som att jag kan gå en liten bit längre idag för nu har jag inte så mkt ont längre. Igår gick vi en liten liten runda runt på gatorna här men jag hade rätt ont då... Det ska bli så otroligt skönt att kunna röra på sig mer nu! Det har jag verkligen saknat!
Måste lägga in en bild som är en av mina favoriter, första mötet mellan bröderna den 11:e juni. Theo inspekterar lillebror och konstaterar att han är gullig, och att han har gulliga fötter =)
*kärlek*

2 kommentarer:

Fam.Bohman sa...

Har du oxå ajaj och en snuttekille... Vi var oxå tvungna att ta till napp... snart ska vi till familyhouse å köpa lite byxor... ha de gott

Malin sa...

Sicken liten sötis!
Vad är det för fel med napp? Det är ju bäst med napp! Såååå synd att Melker envisas med att vägra. Kram kram!