söndag 7 juni 2009

Håll tummarna nu då!

Nu har jag ätit en hel ananas och gått 4 km! Det va ett tag sen jag orkade det =) Äh är så trött på mej själv som verkligen går på sånt här :-P Men men tid har jag ju ;-)
Andreas komemr ta föräldraledigt för Theo fr.o.m. nu imorrn, känns skönt, då kanske man får vila lite ibland med =)

Hoppades på 7:e juni, men men det är nog kört nu! Det är ju så himla många som ska fylla år nu, men ska jag berätta en hemlighet, jag skiter i vem som fyller när, jag vill bara ha ut min bebis! Annars va det väl bara en dag eller nåt kommande vecka som passade...
Jag är född på min morbrors 13-årsdag och jag tycker bara det har varit kul, vet inte om det är några större fel på mej för det...?

Längtar verkligen till denna väntan är över så det kan bli lite roligare inlägg här med, det är ett evigt tjatande från mej hela tiden! Blir själv trött på att jag maler på om samma sak!

Måste tillägga att det är ett jäkla liv i magen nu efter en hel ananas! Positivt eller negativt? Det lär märkas.
Läste att en tjej frågat på förlossningen om detta med att fler barn föds när det är fullmåne stämmer... Och då hade hon sagt att det kanske inte finns några bevis för det, men att de som personal upplever att det stämmer... Så jag hoppas hoppas... Sätter väl igång en massa pinvärkar eller nåt nu som jag håller på!

Hörs imorrn!

1 kommentar:

Malin sa...

Äsch, jag födde ju Melker på min egen födelsedag. Vad gör det? Är väl bara roligt om ungen får samma födelsedag som någon annan man känner (och tycker om då...) Tror nog det är din tur snaaaaaaaart ;)