tisdag 23 juni 2009

Här kommer stenarna!

Såhär ser det nu mer ut hos oss har fixat lite före/efter bilder, dock är det aldrig exakt samma vinkel på korten men ni får ta det för vad det är ! Skillnad blev det iallafall! Det ska sås lite gräs här och där med, sen är det klart!
Min duktiga pojke kom med på ett hörn när han gräver, duktig va!?

Så det såg ut innan! shit! O så leksaker överallt med, men det kommer det nog fortsätta va så där blir det inte så mkt ändring!

Snart kommer bilder från Milos rum med, tänkte bara att det skulle bli helt klart först! Men nu är iaf nästan alla lister uppe med, det krånglar lite annars hade det vart klart nu! Hade funderingar på att åka till ikea idag, men vi skippar nog det, ldet får nog bli en liten paus nu. Måste bestämma hur vi vill ha det där inne med innan vi åker... Annars blir vi bara ovänner ;-)

4 kommentarer:

Fam.Bohman sa...

Jätte fint... De gick på en hel del va?? Vill oxå göra i ordning runt huset.

Malin sa...

Skitsnyggt! Ser så prydligt ut. Det är annat här hemma vill jag lova...
Jag ska ha ett Me&I-party den 11 augusti kl. 18 med höstens nya kollektion. Dyk gärna upp om du har lust och ta gärna med någon så vi blir ett par stycken. Och självklart blir det lite fika med ;)O.s.a 2 augusti. Kramkram!

Jeanette sa...

Vilken skillnad det blev runt altanen! Det blev ju skit bra.

Johanna sa...

Tack tack, ja jag är ganska så nöjd, inte för att jag hjälpt till nåt mer än några spadtag kvällen innan förlossningen startade!