söndag 7 juni 2009

Ännu ett glatt inlägg =)

Idag är jag verkligen jättepigg... näe det va förresten inte idag. Jag har inte mått nåt vidare idag. Ont magen hela dagen, det har dock lättat lite nu, men den är liksom öm så ingenting är skönt. Blev ju lite lurad om fullmånen, den är ju ikväll klockan 20.13, så DÅ ska jag inte va hemma, nu är det min tur!

Har fått vila en timme idag med, Andreas gick hem tidigare (vilket jag nu förstår va för tennisens skull ). Men jag hann precis somna, puckad som jag va hade jag tagit med mej mobilen in och inte satt på ljudlös, men men jag får väl skylla mej själv, när jag äntligen får vila liksom...

Den egoistiska bitchen i mej kryper sakta men säkert fram. Förra gången va det efter förlossningen allt gick mej på nerverna, denna gången är det innan...

Inga kommentarer: