måndag 29 juni 2009

Uäääck vilken dag det blev....

Någon som hört talas om trots-åldern?? Om inte så är ni välkomna hem hit så får ni se vad jag menar! Jag har varit själv med barnen idag, Theo va på dagis i tre timmar i förmiddags, men efter det va det fullt ös! Han har bara tagit sönder en ljusstake, en skål, öst pastasallad över hela bordet, vänt upp och ner på ett glas vatten, försökt drämma sin skottkärra i huvudet på lillebror, slagits, skrikit och varit allmän trotsig!

Behöver jag säga att jag är slut! Och imorrn ska jag lämna honom på dagis för Andreas börjar jobba vid halv sju eller nåt... Usch usch usch... Måste nog snart sova så jag orkar! Måste hinna med min promenad imorrn med. Nettan och Max kommer också en runda. Det va ju faktiskt ett tag sen =)

Kollade in på hm´s sida innan, grr, min beställning är försenad så den kommer nästa vecka istället för denna!! Får hoppas min födelsedagspresent kommer denn veckan iaf!
Nu ska jag släppa datorn, den är FÖR varm när man sitter i soffan och har en varm bebis på sig!
Godkväll!!

2 kommentarer:

Fam.Bohman sa...

tycker synd om dig... nora är trotsig men inte så farligt ännu iaf... Hoppas veckan går bra för dig...

Sara sa...

Välkommen till den perfekta ålderna att skaffa nr 2.. Precis i Novas värsta trots kom lilla Robin :-) HIttade du solfilten förresten? kram