onsdag 3 juni 2009

Vad är det här?? Övertid!?

Usch och fy, orkar ni inte med att läsa när jag klagar så får ni nog surfa vidare nu. Varje kväll när jag somnar tänker jag att jag kommer vakna av värkar, men blir sjukt besviken av att jag vaknar av att blåsan är full och jag måste upp på toa... Enligt mina första beräkninga så skulle det ju va dags imorrn egentligen, så det kanske stämmer bättre..?
Jag har iallafall ont i ryggslutet idag, känns som att den borde komma snart... Theo och jag går här och pratar om vår bebis som ska komma snart... och att vi längtar, han säger att det är hans bebis och mamma och pappa får låna den ibland ;-)

Vet seriöst inte vad jag ska göra för att tiden ska gå snabbare... Idag är det iaf lite svalare så man kanske kan va lite normal iaf...

Än så länge är det iaf bara en som ringt idag, pappa...Fast han hade ingen större koll på när h*n va beräknad ändå ;-)
Vi har kommit på att Theo är född på mammas farfars födelsedag och idag är det pappas farfars födelsedag, så lite komiskt hade det ju varit =) Men det spelar ju ingen roll vad jag tycker!!!
Det är tydligen nån mer som fyller år idag ;-) Kommer strax ett inlägg om det, vill inte ha det i mitt fina klagoinlägg ;-)

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

å så sött av theo, snällt att ni får låna bebisen. Men undra hur våra stora bebisar reagerar när den lille bebben kommer...