lördag 6 juni 2009

Sitter här än...

... och väntar... och väntar...
Theo ska ut och hugga träd säger han, letar efter sin motorsåg. Vi är hemma själva hela helgen. Mamma och Dea ska komma upp, men det dröjer nog ett tag till. Skulle behöva handla lite men jag tror vi väntar lite så jag får lite hjälp med Theo det blir lite lugnare då =)

Ganska fint väder än så länge iallafall, fast det va inte så varmt än.

Förresten Theo har varit blöjfri nu i 10 dagar (dagtid, egentligen mer men då har det inte varit heldagar, nu är det från uppstigning till läggdags). Det har verligen gått superbra, långt över förväntan! En kissolycka i onsdags och en annan olycka i tisdags... Men kissolyckan va när vi va ute och planterade så sprang han in och skulle hämta en tröja för han frös, så kom han tillbaka och sa att han kissat på "glovet" så det kan ju vart så att han ropat på mej utan att jag hörde, eller så gick det helt enkelt för snabbt... Men jag är stoltast i världen över min stora pojk! Han är ju snart storebror som han själv säger ofta nu =)

Nu ringde mamma och sa att de skulle köra nu så vi får väl gå och fixa iordning oss och ta på oss lite varmare kläder, så möter vi upp dem i affären!

Ha en bra dag iaf!

Inga kommentarer: