lördag 20 juni 2009

Bakis??

Känner mej typ helt bakis idag... Vilket är MYCKET underligt! Jag hade typ huvudvärk halva kvällen igår och det blev bara värre o värre så vid 4 steg jag upp o tog ett par tabletter, vid 6 va det borta, men nu känner jag att den är på väg tillbaka... suck!

Milo har sovit som en prins inatt, han somnade vid 23 och sov 6 timmar alltså till 5! Tänk om jag med kunnat sova alla de timmarna! Sen va han som vanligt så trött så han somnade till hela tiden när han skulle äta men vid 7 sov han gott igen. Sen vaknade vi vid 9.45!! Ooops! Det va ju inte meningen! Så då fick jag gå upp och väcka Theo som också va jättetrött =) Sega familjen!
Senåt Theo o jag frukost, jordgubbar o mjölk =) Riktigt gott va det! Nu slappar vi framför teven, väntar på att lilleman ska bli lite hungrig så kanske vi kan gå ut och gå en runda sen...

Inga kommentarer: