fredag 19 juni 2009

Trevlig midsommar!

Hej hopp! 5 timmar! 5 timmar i sträck sov min minsting inatt! Somnade vid 23 vaknade vid 04 för mat, men han va ganska så trött då så han somnade till hela tiden så han åt en gång till vid 06 sen vaknade vi riktigt igen vid 8.30! Såå skönt, o Theo är helt makalös, man kamn stå utanför hans dörr med en skrikande lillebror utan att han reagerar! Han vaknade dock vid 8.30 när vi låg o pratade. Jag njuuter, man vet aldrig när det är slut på lugnet!

De stora pojkarna är ute o fixar det sista på altanen, vi har ju sagt att det skulle va klart till midsommar, och det blir det nog. Trots att det inte är till nån nytta eftersom det ändå inte blir något hemma hos oss...
Sen ska vi ut och gå en sväng, eventuellt till affären och handla ett par saker typ jordgubbar, ska prova, vet ju inte vad lilleman säger om det. Men Agneta sa att det man ätit under graviditeten brukar va lugnt efteråt. Jag åt ganska så mkt jordgubbar för ett tag sen... Hoppas att det spelar in lite... Hur ska jag annars överleva sommaren!? MÅSTE ju ha jordgubbstårta på min födelsedag! Det funkar inte annars! Bara en vecka och en dag kvar! Har nästan förträngt det lite, kan ju bero lite på att man haft lite annat att tänka på med!

Nä nu har vi slappat tillräckligt! Nu får jag slänga på mej lite kläder o smink så vi kan gå ut!
Ha en trevlig midsommar!!

Inga kommentarer: