söndag 21 juni 2009

Så mycket kärlek!!

Ja vi har hunnit med en del idag iallafall. Milo och jag gick till affären vid 11 tiden, det tog typ en timme. Sen när vi kom hem så kom första besökarna. Barnens kusiner och faster. Innan de hann iväg så kom mormor och Dan, så mycket fika blev det! Även fast jag inte fick en droppe kaffe eller en brödsmula vid första besöket eftersom jag gick o matade Milo, när jag va tillbaka va allt slut. Men men jag tog igen det på andra fikan! =) =)
Det blev mycket lek här hemma idag. Theo fick en räffsa och en skottkärra av mormor och Dan så han va överlycklig. Passar honom perfekt, han älskar att va ute och pyssla i trädgården!
Sen lagade vi mat och åt. Sen va det klippdags för Theo, det gick hyffsat bra, lite gråt, men okej! Sen blev det ner i badet! Efter det va det lillemans tur att hoppa i badet! Första badet hemma! Tror dock han tyckte det va för kallt, för det va inte så poppis, han va glad en stund sen blev det gnäll!
Nu är Andreas i full gång med Milos rum nu. Vi har burit ut alla möbler (inte så många men ändå ), listerna for nyss ut genom dörren och sandpappret går för fullt på väggarna nu! Härligt!! Själva tapetseringen påbörjas nog imorgon om vi hinner!

Det står en del på schemat imorrn med. 10.30 ger vi oss in till Karlskrona för fotograferingen som är mellan 11.30 och 13.00. Karlskronamöbler ska hinnas med innan eller efter det med, måste ha nya lampor till killarnas rum... Sen vid 13.00 är vi bjudna på middag hos Andreas farmor inne i stan, så hon får träffa lille Milo med =)
16.00 måste vi va hemma för då kommer Agneta från bvc på hembesök, plus att Andreas ska va hos frissan då med. Men sen efter det så blir det nog lite lugnare.

Måste fota resultatet ute runt altanen med, blev kanonfint, skönt att slippa ha en vallgrav runt haha!

Nu ska jag sluta skriva och visa ett par bilder på mina finaste istället!!

Sötaste bröderna, nybadade och alldeles underbara!!


Theo, nyklippt och nybadad! Han är så fin så jag blir helt tårögd! Ojoj så många hjärtan denna killen kommer krossa! Visst blev han fin i håret! Det går bättre och bättre för varje gång!

Lillprinsen, så sjukt söt så man vill äta upp honom, som sov inte mindre än 7 timmar i sträck i natt! Går det liksom? Han är ju bara en och en halv vecka! Men jag klagar inte! O han ser ju inte direkt undernärd ut heller, tycker han börjar "hulla" på sig lite på kinderna nu! Ska bli kul att se vad vågen säger imorrn!

Jag måste erkänna att jag njuter rätt mycket av livet just nu! Och oj vad jag njöt när vi va ute och gick Milo och jag idag... Så skönt! Och jag känner verkligen inte denna hetsen med vikten som jag trodde jag skulle göra. Jag vet att jag har mååånga kilon att gå ner, och det ska jag också, och jag ska njuta varje steg på vägen! För jag tycker verkligen det ska bli kul! Jag vet att jag kan för jag har gjort det innan! Det är säkert inte kul hela vägen, men vad är det egentligen!
NU slipper ni mej för ikväll! Sov gott!

Inga kommentarer: