onsdag 3 juni 2009

Ja då blir det väl ingen bebis idag heller...

Nä jag tror faktiskt på imorgon nu... Känner mej hellustig idag, men visst, det kan ju va inbillning med, önsketänkande... Jag är så inställd på att det startar på natten, så dagarna segar ju sig verkligen fram. Fast idag har det ändå inte vart så farligt... Vi åkte tillaffären vid 10.30-tiden, kom hem vid 11, slappade lite och då ringde Nettan och sa att de skulle in till Emmaboda och undrade om vi ville hänga med till fiket och fika lite, och det ville vi ju såklart ;-)
Det va trevligt, undrar vem vi ska fika med imorrn för att fördriva tiden ;-) Nä imorrn har vi inte tid, då ska jag föda barn!!
När vi va i affären så stod två jobbarkompisar där och pratade och precis som alla andra så frågar de- Är du hemma än? Har det inte kommit nån bebis än? Va det inte igår den skulle komma? Då säger Theo - Sopbilen kommer idag! Det va liksom mycket viktigare, vi kunde ju inte åka iväg nu när sopbilen skulle komma :-P Ja det va iaf roligare om man hörde det live ;-) Svårt att återberätta barns beteende.

Nä nu ska jag slappa lite, Theo somnade direkt nyss, vi har ju inte hunnit sova nåt idag och sen har han och Liam busat av sig en del så han va trötter nu. Det är inte många timmar i veckan man har helt för sig själv så nu ska jag hinna med mej en stund också... Blir väl inte mer tid över sen kan jag tänka mej :-P

Godkväll, hoppas jag inte skriver imorrn, för då vill jag va upptagen med annat =)

2 kommentarer:

Jeanette sa...

hejhej!
Vill ni fiak i morgon så är vi alltid intresserade! Det är bara att slå en pling! Men jag håller tummarna på att vi slipper!
Näää fika vid lunch är nog ingen bra idé alls, anntingen innan eller efter!
Men om det nu skulle vara som så att du skulle vara hemma i morgon så är det bara att ringa, men gör det innan halv nio så kan Liam vara hemma! Ha det toppen kram.

Jeanette sa...

Ja gör du så men innan halv 9