söndag 28 juni 2009

Såhär firade vi min dag igår!

Theo och jag gjorde en jättefin jordgubbstårta. det va precis så fyllning och grädde räckte för det va nån som ville provsmaka allt några gånger. Jordgubbarna som blev över slukade han också vädligt kvickt!

Sen kom vi till Eringsboda där vi åt sååå gott, alla åt för mycket så vi hade ont i magen hela bunten sen =) Grillad fläskfilé och potatisgratäng, med massa goda såser och sallad!

Andreas, Mamma, Fia, Emma, Dan och Theo va det som ville fira lilla mej =)

Stolt moster Emma med min lille Milo!

Theo busade järnet för ovanlighetens skull!


Theo och Dan klättrade i linden, för er som inte sett detta träd så är det ett väldigt gammalt vackert träd som står på intill vägen på Dans tomt... Theo tyckte det va urkul! Han letade efter sockerdricka (som pippi) men de va visst inte säsong för det nu ;-)

Sen busade han vidare med mormor! De hittade några ufo-ägg som va väldigt roliga att klättra på, funkade också väldigt bra att spela på dem, som trummor liksom :-)

Denna lilla pronsen va liite lugnare, han tillbringade mesta delen av tiden med stängda ögon. Tack Anna igen för denna underbara filten! Både Milo och jag älskar den!
Ja, jag vart ganska så nöjd med min 26-årsdag! Fick en massa presentkort precis som jag ville ha, och så fick jag ett linne av min kära syster! Sen när vi kom hem så fick jag veta att ett halsband är beställt till mej, det va dock väldigt lång leveranstid på det så det skulle dröja några dagar till =) =) =) Hoppas hoppas det är ett sånt jag vill ha!! Spännande!

Idag har vi bara varit hemma, och det har varit så fruktansvärt skönt! Inga besök bara vi själva!! Man behöver pausa lite från folk, även om det oftast är folk man vill träffa och umgås med som kommer så är det skönt att bara vara ibland! Vi tog en promenad innan, jätteskönt, liite varmt bara, men det gjorde ingenting.. Vi va iväg i två timmar, fast det blev ju några stop, typ affären och sånt... Nu har vi paus, har precis ätit grillat och klyftpotatis! Nu ska jag och Milo dega i soffan lite! Hej hopp!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Hej hej! Tänkte bara höra om ni har tid med oss en dag i veckan. Har ju två paket som ska lämnas nu ju!