måndag 1 juni 2009

Utdrivning påbörjad!

Efter en helvetesdag så är jag ganska så trött på det här... Så nu i eftermiddag har vi vart ute och spelat fotboll, sen tog vi ut cyklarna en runda och nu har vi precis ätit färsk ananas... Händer inget inatt så kommer jag garanterat gå över :-P

Segt att webbis sidan inte funkar, har tydligen inte funkat på hela helgen sa mamma, hon har en jobbarkompis som också ska ha nu i dagarna så hon försöker kolla där hela tiden.
Skrämde upp mamma imorse när jag skickade meddelande om att hon borde ta bilen till jobbet eftersom det kändes som att nåt va på gång... haha, de är lika trötta på att vänta som vi är =)

Ber om ursäkt nu för att jag kanske inte svarar på alla sms jag får, men telefonen plingar heela tiden, pallar inte... Jag sparar på energin nu :-P Jag uppdaterar här ett par gånger om dagen... Har jag inte skrivit nåt här på nån dag så är vi förmodligen inne och gosar med vår lill* =) Bara så ingen blir sur för att jag inte orkar svara!

Nu ska jag snart sova lite. Det sägs att det oftast drar igång på natten, så jag tänker att om jag lägger mej tidigare så är chansen större att det sätter igång, visst låter det logiskt ;-)

Sov gott mina vänner!

2 kommentarer:

Fam.Bohman sa...

jaaa du johanna, de är jobbigt att vara gravid nu... hoppas att jag oxå får snart, får väl ut å klippa gräs och springa några mil eller nått....

Ulrika sa...

Hej. Jag gissar på en bebis nu på fredag. Finns det några odds så man kan satsa lite eller :)
Jag har nu lagt till dig på bloglovin som du föreslog.
Kram kram