måndag 22 juni 2009

Lite pissigare dag idag...

Milo sov inte såå bra inatt och det påverkar hela dagen känner jag. Jag har varit på kasst humör... Men nu börjar det bli bättre, nu har Milo o jag sovit en timme på soffan =)

Vi har alltså varit nere i Karlskrona idag... usch va hemskt kortet blev, mitt hår ser typ oranget ut, skitfult, vet inte riktigt vilket kort det blev heller, jag sa att han fick ta det han tyckte va bäst! Usch usch, ja ni får väl se sen...

Vi va hos Andreas farmor med, men Theo är såå busig när vi är där så alla är helt slut när vi sticker därifrån! Han lyckades trycka på hennes larmknapp som hon hade runt halsen, jisses vilken fart det blev!

Agneta från bvc va här med, och ja jag gillar inte att amma... Så är det. Men vi kör på ett tag så får vi se hur det blir sen.

Hoppas morgondagen blir lite roligare! O att man får sova lite inatt!
Nu är jag sugen på glass och chokladsås... o vilket sammanträffande det finns ju i frysen ;-)
Godkväll!

Inga kommentarer: