onsdag 24 juni 2009

Ännu en dag borta....

Ja dagarna bara flyger iväg. Inatt sov jag ingenting ungefär... Milo va inte så sugen på att sova, och då frå ju inte mamma heller det! Sov väl max en halvtimme i stöten... Trött va jag imorse, eller ja hela dagen egentligen. Hann inte vila förrän vid 14- tiden idag, då sov jag en och en halvtimme på soffan medan lillgrabben sov i vagnen... Men jag känner ändå att det är några sömntimmar som fattas!

Va på bvc idag med, Milo hade inte bajsat på 4 dagar så hon sa att hade han inte gjort det till idag så skulle jag ringa och boka in en vägning idag. Så det gjorde jag, tror ni inte att han bajsade direkt efter jag lagt på luren typ och sen typ 7 gånger till under dagen... Haha, ja så går det när man ska gå och stressa upp sig för saker i onödan ;-)

Skulle haft besök idag i form av Ellen och William, men de fick förhinder så det blev inget. Vilket va okej eftersom jag hade haft natten från helvetet...

Milos rum är numera klart, så jag längtar ihjäl mej till fredag då vi ska in till stan och köpa lite gardiner, lampor osv... Mycket roligt. Mindre kul är dock att vi har en stor 120´säng stående mitt i vardagsrummet, den kommer nog stå där till lördag med då vi ska köra den till Eringsboda... Fast visst lite mysigt är det ju med en säng såhär mitt i allt...

Nä nu ska jag strax ta och leta upp min säng. Imorrn ska Andreas jobba hela dagen så jag behöver all energi jag kan få! Hej hopp!

1 kommentar:

Malin sa...

Usch, det är så knäckande att inte få sova. Hoppas det snart blir bättre.