onsdag 10 juni 2009

Även dag +8 börjar lida mot sitt slut...

Denna godingen har jag precis stoppat ner i sängen och jag tror till och med att han somnade direkt =) Det har vart en lång dag idag. Åkte ju som sagt till öppna förskolan imorse sen när vi kom hem så åt vi lite och sen la vi oss i soffan Theo och jag och vilade en stund, mysigt! Fast jag måste erkänna att jag inte kan sova på soffan längre, får sånt kryp i benen så jag blir galen!
Men det va skönt att varva ner en stund iallafall... Andreas åkte iväg och hämtade sån där sand/grus som man har under plattorna ute vid altanen. Blev dock ingen sandlådssand idag för han fick inte ha släpet längre, men Theo va inte så ledsen för det, han hade att göra ändå med att springa och gräva runt altanen och klippa gräset...

Sammandragningarna är jävliga idag, kräks på detta, så obekvämt så det är inte sant. O alla man träffar (känns som alla) frågar när det är dags, när man säger för åtta dagar sen så säger de att ja men du är ju inte så stor, du har ju en sån liten fin mage... Ja det är klart då är det ju inte alls jobbigt! Kommer känns som att jag lättar från marken när jag väl blir av med dessa 20kg!
Känns inte så jobbigt som för en vecka sen, nu är jag mer inne på att jag verkligen kommer att bli igångsatt nästa vecka.. Känns tyvärr inte som en omöjlighet... Mem men, man får ta en dag i taget...

Nu har vi o göra ett tag med altanen och det, så man kommer bort från barnafödatankarna lite iaf. Hoppas bara på fint väder imorrn med, annar går planerna i kras...

Skriver mer imorrn! Hoppas ALMA haft en underbar dag idag med mycket GLASS! Haha, man skulle kunna tro att hon är slökt med mej ;-) Puss på er!

3 kommentarer:

Anna, Daniel, Alma, Tuva sa...

JÄTTESTORT GRATTIS TILL ER JÄTTESÖTE SON!!! <3 Så himla skoj!:-) Längtar till jag får se honom! Det var för att jag "skrek" på honom igår!;-) Ha det så fint nu och mys, njut och gosa!!! Sköt om er väl!
Många Pussar och Kramar på er fyra från oss!

Sara sa...

Grattis Grattis! Hoppas allt gått bra.. Kram från oss..

Linda sa...

Grattis till lilla killen! Hoppas allt gick bra!