tisdag 9 juni 2009

Orkar faktiskt inte...

nä jag orkar inte skriva här nu, men å andra sidan så orkar jag inte svar på sms heller så jag skriver lite sabbt här att NEEJ, inte än, det är för Nettans skull med så folk slipper tjata på henne ;-)

Får väl gratulera Petra och Andreas till den lille pojken!
Och Emma och Bohman till deras lille pojk!
Om vi nu ska va riktigt

Hoppas att alla mår bra, nåde er om ni tar mitt pojknamn ;-) Nä jag skojar bara, vi har ändå redan bestämt vilket vi ska ha om det blir en pojk!

Mvc nyss: Hon tror det är på g nu, hade massa sammandragningar när hon försökte mäta så hon fick göra om det flera gånger. Lugna hjärtljud, högre blodtryck och lite annat som tydde på att det snart är dags (som jag inte behöver gå in på här;-))
Annars sa hon att jag ska ringa in på tisdag och få en tid för kontroll på onsdag, och så blir jag igångsatt senast midsommarafton, kan sätta igång de direkt på onsdagen om det är lite fostervatten och så. Känns inte som det spelar nån roll om det blir midsommarafton, kommer ju ändå ligga kvar där då om den kommer på ons-torsd, och man vill nog inte ut och umgås med folk med en sprillans ny bebis direkt när man kommer hem.

Blir nog att ändra planerna inför midsommar snart om h*n inte kommer... Vi ska ju va här 4(?) familjer... Men men hon hade svårt att tro att jag skulle gå till nästa vecka iaf... vi får se...

Precis nu ringde Ellen och berättade en hemsk sak, usch, livet är orättvist ibland...

1 kommentar:

Malin sa...

Tycker så synd om dig! Förstår dig absolut om du inte orkar ha midsommarfirandet hemma hos er nu när förlossningen blir så nära.
Hoppas bara du föder snart. Spännande för alla ju ;)