lördag 6 juni 2009

Hur mycket energi kan man ha!?

Idag har vi haft besök av mormor och morbror Dea. Det har varit underbart, Dea och Theo har lekt järnet hela dagen! Så skönt att bara kunna sitta och titta på, Dea har helt klart varit favoriten idag! Vi fikade när de kom, sen va det ut och hoppa och spela fotboll som gällde för hela slanten =) Dea kommer va hemma typ en vecka, så han har lovat att komma upp igen innan han åker hem till Malmö, och jag har försökt lova att bebisen ska komma innan han åker ;-)


Såhär nöjd är man när man har mormor och morbror på besök =D

Hoppa hoppa hoppa, inte många minuters vila mellan varven ;-) Nån som har lite träningsvärk imorrn kanske??

Morbror Dea och Mormor =)

Theo och Dea har nånting för sig, jag vet inte riktigt vad...

Nu har de uppdaterat min årsinkomst på försäkringskassa... Är ganska nöjd faktiskt =) Får ca 130kronor extra per dag om man jämför med när jag gick hemma med Theo, så det är ju en liten höjning! Fast det kommer bli tufft ändå, gillar att handla, är inte "spara-typen" direkt. Tycker om att slösa pengar på mej och mina barn =) Men det går fint! Va lite orolig att det inte stämde, kändes som jag gått upp för mkt i lön, schemat har ju liksom inte ändrats så mycket sen dess, men Mamma hjälpte mej att kolla upp det, och min Mamma är smart =)

Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer, inte nåt planerat direkt... Känns ju inte som att bebisen kommer så vi får väl se vad vi ska hitta på. Det blir ju bara Theo och jag imorrn med som sagt...

Tack Mamma och Dea för att ni kom hit och underhöll busungen idag!

Nu ska vi kolla lite på bolibompa en stund, innan kvällsmat...

Inga kommentarer: