onsdag 10 juni 2009

Godmorgon!

Hej hopp!

Idag va det väckning klockan 06.00 :-) Gjorde inte så mkt har sovit så dåligt inatt...

Har kommit på en udda grej, när Theo sover middag så sover han läänge dagen efter, i förrgår sov han en halvtimme på dagen och igår sov han till klockan va över 8 på morgonen, igår sov han ingenting och vaknade vid 6 idag! Japp så är det när man ska va tvärtom!

Idag är jag än så länge på skitbra humör. Vi ska till öppna förskolan om en stund, tänkte hinna med affären en sväng innan, så slipper man det när man har en hungrig, trött och gnällig son efteråt sen. Vi ska köpa dsand till sandlådan idag med, och sån där utfyllnadssand och marksten till runt altanen, japp nu ska det bli gjort =) Skattepengarna kom ju igår :-P Kanske blir att vi kör och kollar på tapeter med, fast vi bestämmer inget än förrän vi vet könet =)

Hittade denna mössan i förrgår med, eller början till denna mössan, började med den för x antal månader sen, men sen har den blivit liggande i en låda. Såjag tog ett ryck och stickade färdigt den nu, blev ganska så söt tycker jag =) Tänkte att jag skulle påbörja en röd med utifallatt, det KAN ju bli en flicka, och då ger jag bara bort den andra, eller sparar om det inte är nån som får en flicka, verkar ju lite halvtomt med flickor just detta året tycker jag!

Nu ska jag klä på mej lit så jag hinner med allt nu innan! Blir ett inlägg till strax bara =)

Inga kommentarer: