tisdag 23 juni 2009

Den som letar han finner!

Skoja min doja vad jag har letat efter myggnätet och regnskyddet till vagnen! Har haft samma till Theos scooter som vi hade till den första vagnen, det passade ju så varför köpa nytt =) Vi har letat som dårar då Milo älskar att sova i vagnen ute, men det har blivit snålt med det eftersom det finns EN DEL småkryp och skit ute. Men idag satte jag igång och leta IGEN man kan ju inte missa att det är kanonväder idag och då måste ju lillplutten få njuta lite med!
Och ja, jag hittade det till slut! I bilen, och då tycker man ju att det är ju inte så svårt att räkna ut, men jo det va det för det va inte i volvon det låg utan i min lilla peggy, där vagnen inte ens får plats om man har baslådan i, som vi haft de senaste 2 månaderna... Åhhh, men ja ja, nu ligger min lilla minigris där ute och sover =)

Theo är på dagis, roligt för honom att få komma och leka med kompisarna! Andreas va uppe till två inatt och tapetserade färdigt Milos rum! Så skönt att det är klart! Nu är han och köper lister, för det andra va skabbiga vill jag lova. Men shit va dyrt det va med lister, gick på 1000 spänn för det lilla rummet! Allt som allt har vi lagt 3000kronor på det rummet denna veckan, och då har vi inte ens köpt några möbler eller gradiner eller nåt! Men han är värd vart enda öre!

Kan erkänna att jag va liite frusterad på lillplutten inatt, känns som att han åt hela tiden, så jag är lite som en zombie nu... Han sov 23.30 till 03.30 sen vaknade han vid 06.00 igen och sen somnade han väl aldrig riktigt om igen utan låg mest och gnällde fram till 7.15 typ... Det kliar i fingrarna på kvällarna, jag vill så gärna plocka fram ersättningen.... Men bara liite till, jag måste ju ge det en ärlig chans...

Om typ en timme ska vi gå och hämta Theo på dagis, får väl göra lite nytta innan dess kanske!

Inga kommentarer: