torsdag 18 juni 2009

Första trippen till stan med två barn!

Japp det blev Karlskrona en sväng idag, men regnet öste ner hela tiden vi va där. Mej gjorde det iofs ingenting eftrsom jag ändå bara ville in i ett par affärer. Va ju tvungen att få tag i kläder till killarna som de ska ha på tidningsfotot som ska tas på måndag... Men jag tyckte lite synd om Andreas och Theo som hade sett fram emot att gå på marknaden... Men men nu är de på cirkus så det går nog ingen nöd på dem!
Q:et blev bytt till ett O också, så nu står det så fint MILO på dörren till hans rum. Har hämtat ut tapeterna idag med, så nu ska det bli fint! Har dock kommit på att vi måste ha nya lister där med, de är inte vackra de som sitter där nu! Kul att få lite fint därinne!

Föregående natt va heller ingen höjdare kan jag säga! Han vaknade typ varannan timme kändes det som... usch va trött jag va sen på morgonen... Sen sover han alltid heela förmiddagen typ 4 timmar sen mat sen sover han en stund till.... skulle gärna vända lite på det... men men det kommer väl! Tålamod!

Nu ska jag surfa vidare och se om jag hittar en grej jag ska beställa! Pusshej!

Inga kommentarer: