onsdag 17 juni 2009

Trött mamma o trött bebis!

Ja natten som va började inget vidare, det va lite gnälligt kan jag säga, men vi klarade det med. Det känns mest jobbigt när man är mitt i det, sen glömmer man det... Fick ju sova ett par timmar iaf.

Älskar personalen på Theos dagis, de lyckades trolla så att han fick va där hela tiden medan Andreas jobbade idag. Så skönt, jag va lite orolig måste jag erkänna! Tycker ju synd om Theo som klättrar på väggarna, han har det mkt roligare på dagis nu tills jag kommit in i det här...

Idag åkte Milo och jag till mitt jobb och visade upp honom, det blev många åhhh och även ett usch från en som verkade en del bebissugen ;-) Men det va kul att komma till kaoset en stund=) Semestrarna började i måndags så det va väl lite virrigt.
När vi kom hem så blev det lite mat för mami, och sen sov vi gott en stund! Sen har han varit såå snäll hela dagen, det är nu på kvällen det kommer ett par gnäll...

Imorrn är det lövmarknad i karlskrona.. är såå sugen på att följa med och handla lite kläder till fotograferingen på måndag... Me jag tror ändå det är bäst för Milo om vi stannar hemma han och jag så får de stora pojkarna åka!
Andreas måste ju till babyproffsen imorrn med och byta en bokstav till Milos rumsdörr... Dyslexi på hög nivå han köpte M-I-L-Q.... Q? Nåja inte lätt att va stressad tvåbarnspappa ;-)

Usch ja, jag har sån ångest över midsommarafton med... Tror vi stannar hemma... Vill inte utsätta honom för en massa onödiga baciller... jag överlever utan midsommarfirande i år... Får ta en grillkväll här hemma senare i sommar istället... tror jag...

Nu börjar ögonen gå i kors här känner jag... Sov gott!

Inga kommentarer: