måndag 29 juni 2009

Ny vecka, ny start!


Nu tänkte jag börja ta tag i några kilon iaf, har så himla många att gå ner! Så efter Andreas och Theo åkt till dagis och jobb idag så åkte Milo ner i vagnen och gympadojjorna på mina fötter sen traskade vi iväg. Måste ju erkänna att det va hyffsat varmt! Men 45 minuter va vi ute iallafall! Och för en gångs skull så blev det inte en massa stop på vägen! Men det känns skönt att vi kom ut. Man måste ju passa på när Theo är på dagis, det är ju lite svårt att dra två vagnar själv ;-)

Vi har pratat om syskonvagn, men det blir nog så att vi väntar nån månad och ser vad Theo säger, han är lite inne i en vagnvägrarperiod nu... Då känns det ju onödigt att lägga de tusenlapparna på en ny vagn om han ändå vill gå bredvid!

Men iallafall, nu ska jag gå ut och lägga mej i solen en stund medan lilleman sover och innan Theo ska hämtas på dagis!
Bilder:

ER-sjön

Likaså..

En till som njöt av promenaden! Värdelöst med de där små mössorna när de åker vagn, de kasar ju bara upp! Men en sak jag ska beställa nu är ett UV-paraply till vagnen, hade inget behov av det med Theo men nu får man gå och snurra vagnen hela tiden!

Hej hopp! Ut och njut i solen nu, det ska jag göra!

2 kommentarer:

sara sa...

Det finns skit fina UV filtar som man hänger över vagnen, mycket snyggare än paraply tycker jag iaf :-)

Fam.Bohman sa...

Jag m barn har varit ute i bredalycke i dag... mamma å jag tog varsin vagn och gick å plockade smultron... Vi gick lite mer än en timme... tur att jag tog med vatten.. Glöm inte dricka vatten!!