lördag 20 juni 2009

Ett par bilder får det bli...

Ja jag hade tråkigt så jag tänkte ladda över lite bilder från kameran... Så jag passar på att slänga in ett par här. Börjar med en bild på min stora buspojk från igår, midsommarafton. Kan tillägga att vi ska klippa honom imorgon så han är nyklippt till fotograferingen på måndag! Visst känns det som det är söndag idag, helt fel i dagarna nu!

Coolaste, finaste!

Här kommer min lilla busunge, han är så rolig med ögonen, de hänger inte riktigt med ännu ;-) Och så bjuder vi på en uringning som man inte kan skoja bort!

Lilla finaste!

Meningen va att vi skulle låtsas sova här, men det funkade inte riktigt med den stora busen, synd att man inte kan höra ljuden han gör... Behöver ju inte säga det egentligen men jg kunde inte ritkigt hålla mej för skratt. Endast lilleman som lyckades se sovande ut... Kanske för att han sov på riktigt, hehe... Bjuder på en osminkad nuna idag, inte helt vanligt i min vardag men idag orkade vi inget annat!

Nu är det sovdags för mej och lillkillen! Visst har jag fina pojkar! Såå stolt är jag! Sov gott alla! Pusshej!

Inga kommentarer: