tisdag 19 maj 2009

Ääääntligen!

Nu har jag lagt Theo och hoppas på att han somnar fort, men han va ganska så slut efter allt busande idag så det är nog inga problem.
Idag kom jag äntligen ihåg att ringa frissan innan stängning, och hon hade ett återbud på fredag! Men va gott! Jag bokad in det klockan tre, det är ju liksom perfekt o slippa strula med barnvakt och sånt eftersom Andreas ändå är ledig. Sen sa jag det till honom att jag fått en tid fredag klockan 15, puckade jag hade helt glömt att vi skulle äta middag hos hans mamma då... Men hon kunde flytta det till lördagen, perfekt! Jag vill ju gärna hinna med och fixa håret en gång innan ungen kommer, man känner sig tillräckligt ofräsch ändå efter förslossningen ;-) Så nu ska jag bara kolla vad jag ska göra med det... Kanske hoppar klippningen och bara tar slingor, så får jag väl ta en bra bit på det nästa gång, när man ändå tappar halva peruken...
Nä nu ska jag inte sitta här med, nu ska jag bara va!

Inga kommentarer: