måndag 25 maj 2009

Lämnar en liten rapport!

Orkar inte skriva så mkt nu, ganska trött efter dagen som varit!
Vi steg upp vid 8.00 och drygt en timme efter bar det av till Karlskrona. Det gick superbra hittade det mesta av det jag skulle ha!
Bland annat ett par mjukisbyxor och smink från h&m, lite kläder till Theo; kalsonger och shorts och t-shirt, på babyproffsen blev det en babysitter och ett bäddset till vagnen, och så hittade jag ett par walkingshoes på stadium, jättesnygga och billiga! Så så fort bebisen är ute ska jag ut och njuta i den (förhoppningsvis) sköna sommaren! Längtar verkligen tills man slipper allt vad ont och foglossning heter, tycker jag har kämpat med det tillräckligt länge nu!
Åt lite på mcDonalds idag med, ni MÅSTE testa deras mcFlurry marängswiss! Fruktat god!! Kom hem vid två tiden, körde förbi affären och köpte en vattenmelon som vi smaskade på hemma... (Mina kära kollegor vet hur vattenmelonberoende jag är så jag har fått veta måånga veckor i förväg att det skulle va billigt denna veckan, så söta de är! Så de undrade vilka dagar jag kommer och handlar så de kan öka leveransen då ;-))
Vid halv fyra bar det av till Karlskrona igen, dags för månadshandlingen. Mamma mötte upp oss där för att hämta upp Emma. TACK FÖR ALL HJÄLP IDAG EMMA! kunde inte klarat av att ha med Theo och shoppa själv!! Lite i sju va vi hemma igen, då va det bara att packa upp allt och dela förpackningar och frysa in och greja... Nu har Theo precis somnat så nu blir det lite matdags!
Spänningen ökar, imorgon kommer mitt gissningsdatum, har under hela graviditeten sagt att h*n kommer den 26:e, just nu känns det kanske inte riktigt rätt, men det kan hända mkt! Som sagt förlossningen med Theo startade dagen efter en heldag i stan!

Nu ska jag slappa. Imorrn ska vi till Malin och Eila och leka och skvallra! Ha det gott!

2 kommentarer:

Malin sa...

Mmmm... Den där Flurry marängsviss har jag också spanat på. Vet inte om jag vågar prova. Blir nog beroende :s
Lycka till i morgon om det är dags!

sara sa...

Nej blir lägenhet på älgbacken tills vi kan köpa vårt dröm hus.. som förmodligen är inom räckhåll :-) känner du ingen ännu? kram