lördag 30 maj 2009

Lika bra att uppdatera här med!

Ja, det är sms och telefonsamtal ganska ofta nu, och jag är alltså fortfarande hemma... Ingen bebis än. Står kvar vid min planering att knipa till juni =) När nu =)
Vi har varit ute mesta delen av dagen, jag fick sova en stund i förmiddags men det tror jag jag nämde. Sen va Theo och jag ute på studsmattan ganska länge... Blev lite foton, både då och senare när vi hade fotograf! Får se om det blir fint väder imorgon, isåfall gör vi nog ett nytt fösök. Vill så gärna ha ett par fina bilder tillsammans med Theo, känns som det inte är så mkt tid kvar till det... Hoppas jag kan hålla igen imorrn med, men det känns lite annorlunda nu ikväll... Kanske för att vi vart ganska så aktiva idag =)
Här kommer iaf ett par bilder!


Världens finaste, vi har precis ätit glass på studsmattan =)

Vi =) Blev dock ingen bra bild på magen ;-)

Nähä nu blir det mer teve, sen sängen! Hejhopp!

Ps. Tycker det va helt fel vinnare i Robinson :-(

Inga kommentarer: