fredag 1 maj 2009

Äääntligen ledig helg!


Här kommer bilden från igår, min duktiga pojke rider =) Såå duktig!
Ja nu har min lediga helg börjat! Två dagars ledigt innan min 6-dagars vecka börjar! Idag va det lite segt att jobba, men det gick bra. Kom hem till ett nystädat hus vid 15.20 typ. Efter typ en halvtimme ringde min kära bror och sa att han va i Nybro och signerade en tavla han sålt, så han tänkte köa förbi och säga hej när han ändå skulle hemåt. Så han kom förbi och spelade lite boll och busade med Theo, och så grillade vi lite med, gottigt, klyftpotatis och fläskfilé =) Sen körde vi till affären för han skulle ha potatis till vår mor, och sen körde han hem. Men vi ska ju dit imorrn så då blir det mer bus! Blir nog inte att vi kör för tidigt, jag skulle vilja hinna med lite hemma innan, känns som det är mkt denna helgen med, får se hur mkt tid det blir över!
Här kommer ett par bilder med :-)
Spelar lite fotboll, som snabbt övergår i rugby ;-)
Här räknar de fringarna medans de väntar på maten!
Det är såå trist att han är hemma så sällan. Theo blev verkligen superglad när han kom. Vi måste åka ner till Malmö och hälsa på honom en dag i sommar! Är smått avunsjuk på att han har fått de bra färg-generna i vår familj, han får sån snygg brun bränna bara han kollar ut genom fönstret... En annan ligger och pressar hela sommaren så man blir röd, har man tur så går det lite åt det bruna hållet precis när hösten kommer :-P
Nu ska vi hyra film via boxen och kika lite.
Glad första maj ;-) (tror inte man säger så men vi körde den på jobbet idag)

Inga kommentarer: