tisdag 19 maj 2009

Nyvakna =)

Blev sen middagslur idag för oss. Jessica, Sebastian och Alexander har varit här i några timmar, fullt ös kan jag säga! Jessica hade gjort en blåbärspaj som hon hade med sig, supergott! Theo va lite avig idag, det är värre när vi är här hemma och det är hans saker. Allt är mitt, hela tiden! Skitjobbigt, men de lekte bra nästan hela tiden...

Tycker jag är extra svullen och trött idag. Det är nog för att jag somnade så tidigt oc sov gott hela natten. Steg iofs upp vid 06.10 men det va helt okej ändå eftersom jag sovit utan att ha ont...

Imorrn blir det öppna förskolan för oss, har lyckats lura med Jessica med, kul så det är nån mer man känner =) Alma och Daniel är väl förhoppningsvis där med, det är inte så ofta man träffa de nu för tiden... Men det blir mkt lek o bus på torsdag sen med hela gänget när vi ska grilla! Ska på rabdido- party imorrn med, hade helt glömt det (sorry Anna), men dit får vi åka en sväng med, skönt att komma hemifrån lite. Det är ju lite annorlunda nu när man är hemma hela dagarna... Dessutom har Andreas fått för sig att han ska börja träna fotboll, så det ska han på ikväll... Så Theo får stå ut med mej heeela dagen... Han har faktiskt gnällt lite efter pappa idag så han kanske är lite trött på mej redan ;-)

Hanva väldigt intresserad av lille Alexander idag, "mamma titta bebisen" "va gör han?" "Jag med ha bebis sen" "oj, kolla mamma, gulliga händer!" Han va helt facinerad av hans små händer...

Nu blir det till at laga köttfärssås och spaghetti! Hej hopp!

Inga kommentarer: