lördag 30 maj 2009

Denna eviga väntan...

Ja, man orkar ju inte göra såå mkt om dagarna, idag har jag dessutom ganska så ont i magen till och från... Hoppas jag har min bebis inom en vecka. Känns helskumt att tänka så, att allt kan förändras så snabbt =)

Nu sitter Theo och jag och kollar på Bolibompa, de har varit på runes-grejen de har varje år. Så nu har jag gett Theo lite mat, och så sitter han helnöjd med sin godispåse i soffan. Han hade fått en godispåse där... Och trots allt stoj och stim som va där så hade han sprungit till pappa och sagt att han va kissnödig, så de hann springa åt sidan och kissa! Helt sjukt vad duktig han är. Det brukar annars va då det blir olyckor när han har en massa runt om sig, men det gick hur bra som helst. Usch va jag tjatar om detta hela tiden då, men jag är såå stolt över honom =)

I eftermiddag blir det att grilla, vi har ju fin underhållning här hemma i form av en punkfestival som dunkar på hela tiden nästan. Men det är kul och höra lite liv och rörelse, vi har inga besökare i trädgården iallafall...

Hej hopp nu blir det vattenmelon =)

Inga kommentarer: