tisdag 12 maj 2009

Inga mer sena kvällar.... på jobbet iaf =)


När klockan såg ut såhär ikväll så kunde jag andas ut och bocka av ännu en jobbdag från almanackan! För nu är det bara två kvar!
Sitter och glor på slutet av ESC, inte mitt favoritprogram egentligen men men, jag har ju jobbat min sista kväll, så jag är glad för vad som.
Har inte ont alls ikväll heller, det gorde susen att få va barnledig några timmar i förmiddags. Theo fick ju leka av sig på kyrkis med innan det va dags för dagis, så jag har inte behövt underhålla honom hela tiden. Gör allt för denna underbara pojken men ibland kan det va skönt att få sitta och ta det lugnt, och det har kroppen tackat mej för nu! Och så har jag fått gå lite på golvet på jobbet med så det har inte blivit så intensivt...
Imorrn skulle vi egentligen fikat hos Malin, men de skulle iväg så vi får ändra planerna. Har hört att det ska regna så man ska väl inte planera in för mkt utomhusaktiviteter. Det blir nog storstädning av köksskåpen imorgon tror jag. Behöver rengöra kylskåpet och rensa skafferiet och sånt som man gör ganska sällan. Märkte igår när jag bakade att det va typ mjöl i hela botten av det utdragbara skafferiet... Och jag vill ju ha så rent och fint som möjligt innan bebisen kommer, inte för att det håller så länge, men man kan ju göra så gott man kan. Fönsterna blir nog i helgen med... Tänkte jag kunde ta de om mamma och Emma kommer upp på söndag, så de kan hålla ett öga på Theo.
Nä nu ska vi se om Malena går vidare... Godkväll!

Inga kommentarer: