torsdag 28 maj 2009

Håll tummarna!!

Håll tummarna att min nya plattång kommer med posten idag! Jag blir galen! Skrev för några veckor sen att min hade gett upp, men sen fick den liv igen fram till för ett par dagar sen, då stendog den. Så jag beställde en ny, och jag hoppas verkligen att den kommer idag! Iallafall innan bebisen kommer hoppas jag =)

Ja 8.16 ropade Theo på mej imorse, jag kan verkligen vänja mej vid att få sova så här länge! Men det känns ju som att det inte kommer vara så länge, fast det är ju skönt att han sover bra, är beredd på att nästa kommer va helt tvärtom! Theo har sovit hela nätter sen han va två månader, kanske att han krånglat några få nätter när han vart sjuk annars har man verkligen inte kunnat klaga!

Kanske ska berätta hur (oftast) duktig min Theo är med när det gäller potträning! Vi brukar ta av blöjan på morgonen så han får gå utan hela dagen, om vi är hemma vill säga, annars är jag lite väl feg. Igår va det en olycka på golvet, annars va han superduktig, underlättar när det är varmt ute då springer han till mej och säger " mamma, måste kissa trädet!", så då är det bara att dra av honom byxorna så fixar han det själv!

Har mått lite illa till och från inatt, vaknat många gånger, tror jag kännt pressen att det inte får sätta igång idag :-P SÅ stor roll spelar det liksom inte! Det är nog bara för att Andreas tjatat om det!

Snart ska vi ta och fixa iordning oss, sen ska vi väl åka och ta ut pengar till Nettan =) För det glömmer jag heela tiden , sorry!

5 dagar kvar! Hej hopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

dina bullar ser ju jätte goda ut:-) kanske skulle försöka mig på det:-)

Kram ///E