fredag 8 maj 2009

jobb, jobb och sexparty...

Ja jag har inte hunnit/orkat skriva nåt innan... Jobbade ju kvällen igår, kom hem stöp i säng, upp och jobba, hem och äta, hann somna på soffan, sen till Nettan på sexparty.
Det va trevligt, men jag tror att jag va lite för trött och gravid för detta just nu... Hade ont så jag kunde inte riktigt sitta skönt, varm, som jag konstant är nu för tiden, och ja trött... Sen satt jag och kollade klockan med för jag ska ju jobba imorrn bitti och söndag också, så jag känner att jag behöver all sömn jag kan få... Ingen trevlig gäst med andra ord. Får se till att nån har ett party i höst så man är lite piggare och mår lite bättre. Men det va jättegott allt Nettan bjöd på, och Malin va jätteduktig på sina grejer!

Ja som sagt upp tidgt imorrn med, idag har det verkligen vart olidligt på jobbet, och ett tag, runt 12 tiden, fick jag typ som små värkar, jag blev skiträdd och tänkte att nu har jag ju inte tid att föda barn, va säker på att det skulle starta! Men när jag slutat stressa upp mej försvann det, men det höll nog på till och från i typ 40 minuter... En vecka till får det iaf vänta!
Alla på jobbet tycker verkligen att jag ser slut ut också, hade det inte vart för att så många ska va lediga nästa vecka så vete fasen om jag inte tagit semester redan då... Men men, nästa vecka är det bara tre dagar, varav två är i rad så det är inte 5 i rad som denna veckan!

Hoppas på lite fint väder i helgen så man kan tillbringa lite tid på altanen... bara softa!

Har precis duschat nu, annars hade jag sovit för en stund sen, måste bara torka håret lite. Hade kjol och leggings innan, och jag har verkligen ränder längs hela benen efter leggingsarna, jag är såå svullen och vätskefylld nu, inget kul alls! Jag har ganska smala ben i vanliga fall så jag ser verkligen knäpp ut :-P

Nu ska jag äta upp mina jordgubbar och sen slänga mej i sängen! För det är jag värd, även om jag är en riktig surkärring typ hela tiden... Men man får ha lite överseende med det just nu =)

Godnatt!

Inga kommentarer: