torsdag 14 maj 2009

Havregrynsgröt och glass =)


Det är det jag lever för nu! Äter havregrynsgröt minst två gånger per dag, det är ju så sjukt gott! Och glass är det nog ingen som missat att jag kan äta hur mycket som helst av... Det skyller jag på min käre far, han är likadan. Har precis ätit skitgod Vienetta =)
Inte för att va tjatig men imorrn är ju min sista jobbdag =) Skönt, får lite sovmorgon med, inte helt fel, börjar vid 9.00. Andreas jobbar några timmar på morgonen, sen ska han på begravning, sen kommer sotaren hit... O jag slutar inte förrän 16.00 så fredagkvällen försvinner nog rätt snabbt den med. Tänkte grilla imorrn, hoppas vädret är okej för det!
Helgen består nog av en del städande för mej och Theo, iaf på lördag, sen kommer ju mormor och moster(?) på söndag och då ska vi till Duvemåla och kolla på Zillah och Totte.
Nästa vecka ska vi sätta ihop skötbord och fixa de sista grejerna, eller det allra sista blir nog veckan efter det, måste in till stan en sväng med ju. Tänkte flörta med mor och syster o se om de vill följa med.
Satt och kollade på anteckningar från Theos graviditet (verkligen askul att ha kvar allt sånt, har skrivit hur jag mått och vad som hänt i varje vecka, har dock varit väldigt slarvig med det denna gången kan jag säga...), då tog mamma ledigt på fredagen v 39+3 o så åkte vi in till stan och shoppade, sen kom ju Theo 39+5 tror det gjorde susen lite faktiskt =) Andreas åkte iväg ca 60 mil när jag va i vecka 40, han va borta två dagar tror jag det va... Lite vågat... Men det gick ju bra, han kom ju hem två dagar innan Theo föddes...
Idag kom han hem och sa att han skulle iväg på nåt med jobbet den 26:e... Grrr... 26:e är det datumet jag sagt att jag tror att h*n kommer, men det va bara över dagen denna gången och inte så långt iväg...
Nu skiter jag i det här... nu ska jag sova, inför min sista dag på jobbet =) =) =)

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

När jag väntade min Nova åt jag havregrynsgröt och glass hela tiden.. fast mest tårta :P