söndag 31 maj 2009

Det verkar som det blir en junibebis iallafall=)

Japp, lugna gatan här idag med!
Vi har varit i Eringsboda hela dagen, jättemysigt. Vi hade egentligen inte med det i planerna, men Mamma frågade igår om vi ville komma och fika en stund, så det gjorde vi, blev dock lite längre än väntat, vi va väl inte hemma förrän 16-tiden. Skönt att sitta och slappa och snacka lite i detta underbara väder.
Theo har sprungit i vattenspridaren i två omgångar idag, han tyckte det va såå roligt. Alla stod ju och tittade på honom med, tänk att snart får han slåss om uppmärksamheten, undrar hur det kommer gå!? Lite glass har vi med hunnit med nere vid macken i Eringsboda. Rabarberpaj har vi med ätit, är det mors dag så är det!
När Emma frågade Theo om han gett något till mamma idag så svarade han att han gett mej en puss ;-) Hehe sötnos, fick faktiskt choklad med, men han va snabb och nalla lite av den när han skulle ge den till mej :-P

En del sms har det också blivit idag, men som sagt, det är helt lugnt. Igår eftermiddag trodde jag nog inte att den skulle stanna i magen till juni =) Men nu känns det faktiskt som att jag kommer gå över mina vänner... Theo va ju beräknad 2:a oktober men kom 1:a, denna bebisen är också beräknad 2:a får se om den med vill komma en dag tidigare... Fast den sannolikheten är väl inte så stor kanske. Men jag har iaf hela tiden sagt att jag vill ha en junibebis, och det verkar ju som sagt bli det =) Bara typ 4 timmar kvar på detta dygnet!

Nu blir det teve och sen sängen i hyffsad tid, man vet ju aldrig när det drar igång, skönt att va lite utvilad då så man har energin :-S

Inga kommentarer: