lördag 16 maj 2009

Blir det ingen unge idag/natt....

....så går jag garanterat över! Har knappt suttit still en sekund! Säg nåt vi inte gjort idag Theo och jag! Vi har tvättat ett antal maskiner, städat ovanpå köksskåpen, torkat av kylskåp och dörrar, städat tvättstugan, rensat i klädkammaren och bland skorna (kommer bild från klädkammaren sen, batteriet ligger på laddning), storstädat båda toaletterna, rensat i hallen, torkat av hyllor och skåp, dammsugit lite här och var... och så va vi ute en sväng och rensade jordgubbs/rabarber-landet och rabatterna på framsidan. Har även hunnit med att sitta i solen några minuter och gottat oss med lite lördagsgodis =) Ätit och sovit middag har vi med =)

I eftermiddag har jag även lyckats övertala Theo att gå utan blöja, och det har gått hur bra som helst, han älskar att få springa ut och kissa vid trädet ;-) Han är så stolt när han komemr tillbaka "Mamma jag kissade tädet! LOLIGT!" Inget kissande inne alls, duktiga killen.
Jag skirver mer sen när Eurovison börjat, för nu ska vi äta pizza =) Fast vi ska bara dela på en, blir så himla mätt annars! Har ju kinapuffar som ska få plats i magen med ;-)

Pusshej!

Inga kommentarer: