lördag 16 maj 2009

Lite bilder, bättre i verkligheten dock!


Här är vänstersidan, har egentligen bara rensat upp bland skorna, har snart ingen plats kvar, det är minst två par skor i varje fack, och det är inte alla, suck... Theo vill gärna visa att han varit med så hans huvud dyker upp lite då och då =) I backarna har jag mina garner, stickningar och andra pyssel... Spegelväggen har vi fått lägga på andra hållet och ta bort några speglar, fick inte riktigt plats annars...

Det syns inte så bra, men vi har satt in en stång till skjortor kostymer och finklänningar och sen en liten egenbyggnad av ikeahyllor, dock inte riktigt klart än, lite finjusteringar. Här har vi numera sängkläder, gardiner, dukar och dyl... Ser faktiskt bättre ut i verkligheten... En liten pojk som ville kika in här med... bortse gärna från röran som speglas från sovrummet ;-)


Såg en tjockis i spegeln så jag tänkte fota den med, insåg efter en stund att det va jag :-P Skulle mest bara visa (på en väldigt suddig bild) att magen sjunkit ner till golvet känns det som... Står väldigt lustigt med benen av nån anledning med... Fotar med blixten i ansiktet med mening så ni ska slippa se min osminkade nuna :-P
Nä nu kallar toaletten, märks att bebis har sjunkt, det blir en och annan kisspaus per dag =)
Ha en trevligt kväll och ja, HEJA SVERIGE ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul bilder!